Forum FORUM XIII LO w KRAKOWIE Strona G│ˇwna FORUM XIII LO w KRAKOWIE
Forum XIII Liceum Ogˇlnokszta│c▒cego w Krakowie
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

On tam ma mieszkania i jeden hotel.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM XIII LO w KRAKOWIE Strona G│ˇwna -> Kandydaci
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Minister OÂwiaty


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 703
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Boy

PostWys│any: Žro 22:24, 09 Kwi 2014    Temat postu: On tam ma mieszkania i jeden hotel.

U mojej wychodzi┼éy cztery jedynki jednocze┼Ťnie (g├│rne i dolne), by┼éo masakrycznie, ale i tak najbardziej przera┼╝aj─ů mnie tr├│jki i czw├│rki, bo pono─ç s─ů najbardziej uci─ů┼╝liwe i bolesne dla dziecka
[link widoczny dla zalogowanych]
Okazuje si─Ö, ┼╝e istnieje! i czy nie powinnam go odstawic eee raaatuunkuuu
No wiec tak..moja mama nadal nie uwzgeldia mojego kolczyka w pepku bo sadzi, ze to jest nie dla mnie...ale to nic starszy o niczym nie wie..bo jakby sie dowiedzial to chyba by mnie zatrzaskal:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
pozdrowionka dla ─çwicz─ůcych
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Napisałam do dwoch lekarzy z zapytaniem o to i o ceny takich zabiegów. [link widoczny dla zalogowanych] no, juz myslalam ufff
Hej, Staram si─Ö je leczy─ç naturalnymi sposobami. dawno nie pisalam ale nadal kazdy ma problem!!!!!no i nikt nie moze nam doradzic i pomoc!!!!!!!!ja narazie jestem po pasemkach no i zapuszczam!!!!!!!pozdrawiam kr─Öconych!!!!!!!!!!! jesli udalo by sie zrobic jutro to szans na wyjscie w czwartek jest jestem zacwycona! [link widoczny dla zalogowanych]
Nadmierne ┼éaknienie zwi─Öksza nasz─ů wra┼╝liwo┼Ť─ç na bod┼║ce wzrokowe, smakowe i zapachowe, dlatego najch─Ötniej si─Ögamy w├│wczas po produkty s┼éodkie i t┼éuste. Staraj si─Ö unika─ç widoku jedzenia, zapach├│w, i my┼Ťlenia o jedzeniu - to u wielu os├│b powoduje k┼éucie w ┼╝o┼é─ůdku - ┼éaskoczesz zmys┼éy Co do papieros├│w to postaraj si─Ö nie pali─ç, osoby pal─ůce w 3 i 4 dniu g┼éod├│wki cz─Östo przechodz─ů przez co┼Ť podobnego do odtruwania narkotykowego (w ko┼äcu palenie to uzale┼╝nienie). Odk─ůd Tomek ┼éama┼é umowe o zatrudnieniu ze stacj─ů TVN pokazuj─ůc sie w konkurencyjnych mediach (w tym rozbierane sesje w gejowskim miesi─Öczniku kulinarnym Od kuchni) zarz─ůd ITI zacz─ů┼é sie liczy─ç z mozliwosci─ů jego wyrzucenia. Ma By─ç i Ch.. Czy to nie oczywiste ze troszke mniej jesc i wiecej ciwczyc i sie ruszac? Hej jestem w 6 tygodniu ci─ů┼╝y i mam takie same objawy co pisa┼éy┼Ťcie na forum ... Do chc─Ö kotka - zgadzam si─Ö z Twoj─ů opini─ů w 100%.
Pewnie Ci si─Ö mi─Ö┼Ťnie rozros┼éy.Hi hi!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja jestem na 10 dniu i trac─Ö motywacj─Ö..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

On byl wielce zaskoczony,ze mi tego nie usunieto, bo przeciez torbiel ogromna.
[link widoczny dla zalogowanych]
takie usta mi si─Ö marz─ů!!!!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
najlepiej uda─ç si─Ö do lekarza chor├│b od zwierz─Öcych.
Zapisuj─Ö si─Ö wi─Öc do waszego klubu pt.smutne inaczej hi,hi ,hi ....
dermabrazji?
Wiec nie bojcie sie dziewczyny bolu bo to dobra oznaka podczas glodkowki jak juz ktos napisal.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

CDN-jestem tu nowa-problem wystapil-scusate.Potem wzielismy slubw POlsce.Wrocilismy i dalej harowalismy.Ja po 8 godz. [link widoczny dla zalogowanych] no ja i z tego co czytam to jeszcze kilka os├│b jako┼Ť nie odczuwamy wi─Ökszego zm─Öczenia po ─çwiczeniach...
a ten rusek zajezdza┼é mi Enriqiem Iglesiasem eee w┼éosy ca┼ée zniszczone, popalone, sianowate a w dodatku ko┼äc├│wki rozdwajaj─ůce si─Ö... 698 420 926 đŚđ░đŞđ║đ░ĐĆĐüĐî đżĐé Đüđ╗đÁđĚ, đ┐đżđ▓ĐéđżĐÇĐĆđ╗ Mo┼╝e to i ma┼éo, ale przez ostatnie n lat zawsze wa┼╝y┼éam tyle samo, wi─Öc to dla mnie nowe uczucie. [link widoczny dla zalogowanych]
nie wiem jak bardzo masz ma┼ée usta, ale nie da si─Ö nic z nimi zrobi─ç, np za pomoc─ů makija┼╝u?? Pan ┼éaskawy, m├│g┼é chocia┼╝ dac nam znak, ┼╝e nie zaszczyci nas swoj─ů obecno┼Ťci─ů...eeeeeeeee doda nie wystaryuje bo bala by sie publicznej krytyki bo przeciez ona taka idealna' a czy tutaj kto┼Ť m├│wi o kim┼Ť innym jak nie o pierwszej osobie? Jak kiedy┼Ť mia┼éam takie odr─Ötwienia 4 noce pod rz─ůd i to obie r─Öce. A mia┼éam 2 stopnia Tu si─Ö zgadzam z Tob─ů Mamo Nikoli ┼╝e najwa┼╝niejsza jest Mi┼éo┼Ť─ç do dziecka, bo tylko to si─Ö liczy, a imi─Ö jest tylko otoczk─ů m┼éodego cz┼éowieczka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas zabiegu nic nie czujesz.
no jak dla mnie to jest ┼Ťliczna z przodu , z ty┼éu , z lewej i prawej strony
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co prawda bylam 11, ale moim zdaniem to i tak niezle, jak na kogos, kto przebywa i uczy sie jezyka wlasciwie to od pol roku!

Pr├│bowa┼éam bra─ç tauryn─Ö i tyrozyn─Ö hi tec ale te┼╝ ┼Ťredni efekt.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nic nie mog─Ö na siebie wbic.
[link widoczny dla zalogowanych]
- No to poczeeekaaałam.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To ile w koncu?
[link widoczny dla zalogowanych]
No nic, mam juz upatrzonego drugiego (innego)i dlugo nie mam zamiaru sie zastanawiac.Wlasnie bede zamawiac
Mam nadzieję, że pomogłam.
[link widoczny dla zalogowanych]

polecam normalne buty conversa, nie trampki. [link widoczny dla zalogowanych] Robi┼éa┼Ť test ci─ů┼╝owy?
ja by┼éam w Carlo Biani na Wawelskiej u Kamili i powiem ┼╝e by┼éo super. Imi─Ö jest ca┼éo┼Ťci─ů! z wieloletniej praktyki wiem ┼╝e jest poprawa po pierwszym http://www.youtube.com/watch?v=y1kHrTTtAqM Czas leci, a ja zdaje sobie sprawe, ze oprocz kochajacej osoby u boku nie mam tu nikogo i nic. [link widoczny dla zalogowanych]
Efekty podobnej diety ulegaj─ů znacznemu wzmo┼╝eniu, gdy jednocze┼Ťnie prowadzona b─Ödzie suplementacja L-karnityny. Acha lekarka m├│wi┼éa, ┼╝e mog─Ö przyj┼Ť─ç po kilku dniach na za┼éo┼╝enie opatrunku - na czym to polega czy to jakie┼Ť lekarstwo w tym b─Ödzie, czy to pomo┼╝e? Wilk - ten analfabeta jeden. Mam nadziej─Ö ┼╝e przestanie. czapeczka,lub beret na glowie w kolorze niebieskim, buty bordowe-jak masz,kolorowy szaliczek,rekawiczki bez palcow..zalezy od Twojego stylu. juz lepiej oszczedzic i kupic cos w bardziej przystepnej cenie wiem ze diesel jest fajny ale ja jakos nie widze sensu w wydawaniu 500 na spodnie Najlepsze jest to ┼╝e ten serial (sceny w Wadlewie, czyli rodzinnym domu przyj**anej Cnotliwej Marysi) kr─Öc─ů w Brzezinie k/wroc┼éawia dok┼éadnie na przeciwko domu mojej babci i czasem mo┼╝na sobie poobserwowa─ç.
Najlepszym rozwi─ůzaniem - z┼éoty ┼Ťrodek moim zdaniem- jest kupno pasty bez fluoru - dostaniesz j─ů w aptece.
umiecie wyartykuowac swoich potrzeb lekarzowi?jak mnie bola jajniki prosze o skierowanie na usg robia badanie i wiem co mi jest!dorosle niby a jak male dzieci!
[link widoczny dla zalogowanych]
z warzywek wcinam pomidorki (maj─ů du┼╝o potasu) og├│rki, sa┼éat─Ö
dzi┼Ť 2 dzie┼ä a ju┼╝ czuje niekt├│re mi─Ö┼Ťnie, og├│lnie to troszk─Ö szok dla moich mi─Ö┼Ťni brzucha ale chce wyrze┼║bi─ç brzuch i zgubi─ç oponk─Ö ;P

Hej!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak zaplanowa─ç prace domowe itp.?
[link widoczny dla zalogowanych]
wczoraj wyszłam ze szpitala.
[link widoczny dla zalogowanych]
Rozumiem w─ůtpliow┼Ťci i strach osob, k├│re pytaj─ů, ale nie potrafie zrozumie─ç wypowiedzi os├│b udzielaj─ůcych odpowiedzi, kt├│re s─ů czystymi laikami!
Atkins ieta doktora Atkinsa na długie życie
[link widoczny dla zalogowanych]

smialo kupuj [link widoczny dla zalogowanych] Na mnie chyba LIDA nie dzia┼éa.Dzisiaj wzi─Ö┼éam 9.Na pocz─ůtku te┼╝ mia┼éam r├│┼╝ne skutki uboczne jak:
Ja mam takie pytanie. Sama by┼éam i dowiedzia┼éam si─Ö po odpowiednich badaniach, ┼╝e mam hirsutyzm idiopatyczny, kt├│ry nie jest zwi─ůzany z ┼╝adnymi zmianami hormonalnymi (moje mieszki w┼éosowe s─ů bardziej wra┼╝liwe na androgeny znajduj─ůce si─Ö w ka┼╝dym organizmie, nawet kobiety). Dr Lipski dojecha┼é (jak mnie ju┼╝ zszywali), pediatra przysz┼éa (jak ju┼╝ z ma┼éym wszystko by┼éo zrobione). G┼éupie ale prawdziwe. Moze odrobine konce wysuszone, ale maski sobie z tym radza bez k┼éopotu. [link widoczny dla zalogowanych]
szukam pilnie piosenki, slowa byly takie if i could find words to tell you im sorry. Oczywi┼Ťcie, ze jeden kupi rozja┼Ťniacz joanny czy welli i zrobi to sam - to s┼é├│wko wyja┼Ťnienia do pieniaczy kt├│rzy stwierdz─ů ┼╝e wyrzuci┼éam kask─Ö w b┼éoto. Wiec jak kto┼Ť wa┼╝y 60 kg to zjada 60 gr. A wynik awidnosci dosta┼éam wczoraj, bo laboratorium nie wyda┼éo mi wczesniej (pewnie mieli ba┼éagan). My┼Ťla┼éam, ┼╝e to raczej u os├│b z wi─Ökszymi i pe┼énymi ustami nie bedzie wida─ç efektu. mnie si─Ö wydaje, ┼╝e dla 99,9% ludzi tutaj to nie przejdzie, bo w dzisiejszych czasach uczucie g┼éodu nie jest jedynym wyznacznikiem si─Ögania po jedzenie, do tego dochodz─ů r├│┼╝norakie czynniki zaburzaj─ůce to uczucie i ... Je┼╝eli fryzjerstwo to Twoja pasja ┼Ťmia┼éo pisz .
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
składniki:
z takim nastawieniem nie bedzie ci dobrze nigdzie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
To, czy jestes studentem, nie ma znaczenia, moze nawet i dobrze, maja wieksza pewnosc, ze po kontrakcie wrocisz do domu na studia
[link widoczny dla zalogowanych]
kiedys dretwialy mi tylko dlonie ale ostatnio zdaza sie coraz czesciej ze cale rece mi dretwieja od ramienia tak ze nia mage nia ruszyc wcale, wiem ze nie zawsze dretwieja mi od tego w jakiej pozycji spie, ze ja przyduszam i przez to nie ma krazenia.


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM XIII LO w KRAKOWIE Strona G│ˇwna -> Kandydaci Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin